Hi guys,

Κοιτάω κανα μισάωρο τον κέρσορα να αναβοσβήνει και σκέφτομαι ποιό θα ήταν το καλύτερο introduction post... so let's do this....

Ποιά είμαι?
👩
Ως προς την αναζήτηση του βαθύτερού εγώ... δεν έχω καμία απολύτως ιδέα....

Ως προς την πρακτική απάντηση της ερώτησης είμαι μια εργαζόμενη/σύζηγος/μητέρα ετών τόσο όσο που μέσα στην τρέλλα της καθημερινότητας αναζητώντας το κουμπί του Pause για να πάρω μια ανάσα βρε αδερφέ αποφάσισα να θυμηθώ τα όχι και τόσο μακρυνά νιάτα μου και να blogaro...

Τι θα σας πω?
👀👂

Τα πάντα, όλα.... και όχι απαραίτητα γιατί τα ξέρω απλά στην προσπάθεια μου να τα ανακαλύψω θα ήθελα να έχω και παρέα....

Όταν λέω όλα εντάξει δε θα μιλησουμε και για την νανοθεωρία... 
Μόδα, ομορφία και φυσικά την τελευταία κατακτηση μου Tips για μαμάδες....

Special note: Προσπαθώ μια ώρα να βρώ πως αλλάζε το φόντο(τελικά το βρήκα) οπότε μη φανταστεις ότι ειμαι και κανα technofreak.... 'Εχώ όμως τρελλό support group... τα κορίτσια μου αλλά ένα ένα.....


Κάθε πότε?

New post κάθε σαββατοκύριακο την ώρα που η οικογένεια θα απολαμβάνει την siesta της



So here it goes.... Enjoy the ride guys!!!



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου