My morning make up routine 💅💤💤

Γειά σου φίλη και σου στέλνω αγωνιστικούς χαιρετισμούς αν και τα δικά σου πρωινά είναι τόσο νυσταγμένα όπως και τα δικά μου....
Το ποστ αυτό θα σου δώσει μερικές ιδέες ευπρεπούς εμφάνισης στο γραφείο χωρίς μετά από αυτό το Make up να πρέπει και κάποιος να σου δώσει το μικρόφωνο να πείς και ένα τραγούδι βρε αδερφέ... Όχι καλή μου φίλη δε θα είσαι υπερπαραγωγή αλλά θα είσαι ανεπιτήδευτα εμφανίσιμη για να αντιμετωπίσεις με στυλ μια τρελή ημέρα... και να βγάλεις και καμία selfie αν χρειαστεί...

0630am
Καθότι μια μάνα και εγώ η μέρα μου ξεκινάει πολύ πολύ νωρίς... Σέρνομαι με το ένα μάτι κλειστό στο μπάνιο και αντιμετωπίζω το όχι και τόσο γοητευτικό είδωλο μου στον καθρέφτη.... (δε σε ξέρω φίλη τόσο καλά για να σου ανεβάσω τέτοια φωτό)... Πλένω δοντάκια 😁 και απλώνω με κυκλικές  κινήσεις κρέμα ματιών και ενυδατική!

0740am

Όχι δεν άπλωνα κρέμες μέχρι τώρα... αφού άπλωσα τις κρεμούλες ξύπνησα τη μικρή μου και έκανα μαμαδίστικα πράγματα μέχρι και τις 0740 που την έβαλα στο σχολικό (πολλές φορές φορώντας ακόμα την πιτζάμα μου) αποχαιρέτησα και τον husband.... και τώρα μέχρι τις 0820 πρέπει να μαζέψω και να καλλωπίσω το είναι μου...

0750am

Απλώνω μια μικρή ποσότητα από το make up και τη βάση μου στο χέρι μου και με ένα πινέλο τα αναμειγνύω... Το make up που χρησιμοποιώ είναι πολύ ελαφρύ (Lancome teint miracle).

Με το πινέλο τα απλώνω στο πρόσωπο με κυκλικές κινήσεις. 

Στη συνέχεια βάζω concealer και ταμποναριστά το απλώνω με ένα σφουγγαράκι γύρω απο τα μάτια.

Στη συνέχεια απλώνω το ρούζ στα μάγουλα μου δίνοντας έμφαση στα μήλα του προσώπου.

Προχωράω με τα μάτια, για το πρωί μου αρέσουν πολύ οι παλέτες με γήινα χρώματα και αυτή την περίοδο εχω κολλήσει με τα nudes της Μaybelline.


Γεμίζω τα φρύδια μου με αυτό το φοβερό brush της Benefit και απλώνω την Brown Plum της Radiant στις βλεφαρίδες μου.


Σχεδόν έτοιμη... απλώνω και το κραγίον μου και αυτό πάντα σε γήινες αποχρώσεις και long lasting για να αντέξει το δεκάωρο στο γραφείο.

'Eτοιμη κα τρέχω να ντυθώ και οff to go....

0820 είμαι στο αμάξι και καλημέραααααααααα

Till next time do no forget to smile😊

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου