Bad Mood VS Cielita

Γειά σου φίλη και ελπίζω να είσαι καλά...

Αν περίμενες ένα beauty post για αυτό το weekend (το ξέρω με την αγωνία πότε θα κάνω ποστ ζείς) μπόινγκ είχα άλλη έμπνευση.... Γιατί ενώ είχα όμορφα και ωραία αποφασίσει να σου γράψω για τα καλύτερα Long Lasting lip gloss, είχα super wow έρευνα αγοράς, είχα βγάλει υπερφαντασμαγορικές φωτό... κυρία σου λέω... Έρχεται το φανατικό fan cub (ακα τα κορίτσια στο γραφείο) και μου λένε... μου απαιτούν δηλαδή να γράψω ένα κείμενο ωδή στην κακή διάθεση...

Κακή διάθεση... χμμμ.. ύπουλη σαν τις χειμωνιάτικες ιώσεις που μου κουβαλάει η μικρή από τον παιδίκο.... σε περιτριγυρίζουν και μόλις σε βρούν λίγο εξασθενημένο τσουπ σε ρίχνουν στο κρεββάτι... Και τι κάνεις φίλη για να αποφύγεις την ίωση? Παίρνεις καμιά βιταμίνη, πλένεις χεράκια, τρώς σωστά και αθλείσαι (λέμε τώρα)... Και για την κακή διάθεση θα μου πεις τι να κάνω να αρχίσω cross fit?  Όχι αλλά να τι κάνω εγώ και εμπνεύσου!

Happy thoughts 😃

Δε ξέρω πότε μου κόλλησε αυτό αλλά πρέπει να ήταν γύρω στο γυμνάσιο... Όταν λοιπόν νιώθω ότι με έχουν κατακλύσει τα νεύρα και η γκρίνια μου, όταν η μια αρνητική σκέψη δίνει την θέση της στην επόμενη σαν σε αγώνα σκυταλοδρομίας... όταν παίζω στο κεφάλι μου σε replay την ίδια και την ίδια σκήνη που μου έχει ανάψει άσπρά, κόκκινα και κίτρινα λαμπιόνια παίρνω μια ανάσα και σκέφτομαι ότι πιο κουλό... Τι χρώμα να βάψω τα νύχια, που θα πάω διακοπές το καλοκαίρι που έρχεται σε 5 μήνες, να πάρω το παντελόνι που ειδα στα BSB? Τόσα χρόνια εξάσκησης κ πλεόν είναι αυτοματοποιημένη λειτουργία του εγκεφάλου μου.

Problems are to be solved

Αφού σαν πραγματική Drama Queen το ζήσω και σιγουρευτώ ότι αξίζω και υποψηφιότητα για Oscar το εκλογικεύω και προσπαθώ να το λύσω... Γιατί φίλη τα προβλήματα που δεν λύνονται είναι πολύ λίγα... Σε όλα τα άλλα το μόνο εμπόδιο μεταξύ της λύσης είμαστε εμείς οι ίδιοι... Sure σου λέω...

Τalk about it

Συζητάω... πολύ... πάρα πολύ... Με τη μαμά μου (αν και μετά καταλήγω πιο νευριασμένη)... Με την παιδική μου κολλητή (Λιάκι πόσα θέματα έχουμε λύσει)... Με τα κορίτσια στο γραφείο (ναι, ναι το προσωπικό μου fan club ενίοτε κάνει και τον ψυχαναλυτή)... με τον husband (η φωνή της λογικής στο σπίτι)...  Με τη νονά της μικρής καθημερινό Brief (Σοφία πόσο με νιώθεις)... Εντάξει εγώ είμαι και λίγο κοινωνική εσύ φίλη μπορεί απλά να το συζητήσεις με μια φίλη σου... οκ αρκεί... απλά βγάλτο από μέσα σου και άφησε τον εαυτό σου να σε ακούσει και άκου και τον άλλο μη κολλάς στα δικά σου...

Extra tip για μάνες

Παίζω με την κόρη μου κούκλες...  Seriously αυτό βοηθάει πιο πολύ από όλα...

Τώρα παράλληλα με όλα αυτά μπορεί να χτυπήσω και μια ΙΟΝ αμυγδάλου 🍫🍫🍫🍫 Just to make sure ότι δε θα ξανακυλήσω 😛



Κορίτσια Breath k όλα καλά

Μες στην εβδομάδα θα σας ανεβάσω και το ποστ για τα long lasting lip gloss.. Είπαμε bad mood αλλά με στυλ!

Kisses xxx

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου